Μαμά... μεγάλωσα!

24 Ιαν 2009

| | |
Μαμά, μεγάλωσα.

Δεν μου κάνουν πλέον τα τακούνια και το εμπριμέ σου το φόρεμα, εκείνο με τις βάτες, που σου πήρε η θεία Τούλα και από τότε δεν την ξαναπήρες τηλέφωνο. Κι εκείνες τις πλαστικές τουλίπες που είχες στο βάζο του καθιστικού δεν τις φοράω πια στα μαλλιά...μου προκαλούν αλλεργία! Όσο για το κεχριμπαρένιο σου κολιέ, μια φορά το 'κρυψα και δεν μπορώ να θυμηθώ το πού! Συγγνώμη, συγγνώμη, συγγνώμηηηη! ...μ' αγαπάς ακόμη, ε;

Μαμά, μεγάλωσα.

Πίνω ένα ποτήρι γάλα κάθε πρωί πριν το γραφείο, όπως μου συνέστησε ο γιατρός -προς αποφυγήν οστεοπόρωσης, έχε το νου σου κι εσύ! Τώρα πια μπορώ να σκέφτομαι και να γράφω δίχως να χρειάζομαι προετοιμασία απ'το σπίτι. Η Μαρία σταμάτησε να με κοροϊδεύει επειδή έχω 3 παραπάνω κιλάκια. Ούτε σταματάω στον κυρ-Θανάση να πάρω γρανίτα η σοκολάτες μετά τη δουλειά, όπως έκανα καθημερινά, όταν ήμουν σχολιαρόπαιδο. Ξέρεις πόσες θερμίδες και πόσα ακόμα συντηρητικά έχει ένα παγωτό; Αχ, γιατί δεν σ' άκουγα, όταν έπρεπε; 

Μαμά, μεγάλωσα.

Έπαψα να βαράω την πόρτα πίσω μου κάθε φορά που θυμώνω μαζί σου. Τώρα συζητάω. Δεν κρύβω το περιοδικό κάτω απ'το μαξιλάρι για να μην δεις τι διαβάζω -το τελευταίο που πήρα, είχε δώρο προφυλακτικό, πάρ'το άμα θέλεις. Το μαύρο παντελόνι που είχε γίνει δεύτερο δέρμα μου το θυμάσαι; Ε, να το ξεχάσεις! Μπόρεσα και το πέταξα επιτέλους. Δεν ασχολούμαι πλέον με "αγοράκια"...έλα να μιλήσουμε για αληθινούς άντρες. Α, βρήκα και μια φανταστική κρέμα προσώπου που εξαφανίζει ακόμα και εκείνα τα σπυράκια που δεν φαίνονται! Ευτυχώς που η τεχνολογία προχώρησε...

Μαμά μεγάλωσα.

Κάθομαι να διαβάσω χωρίς να χρειάζεται να μαλλιάζει η γλώσσα σου. Έκοψα και το τσιγάρο και είμαι περήφανη που τα κατάφερα! Σειρά σου τώρα. Το αλκοόλ το έχω μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις. Ξεχνάω εύκολα, νομίζεις, το τελευταίο μου μεθύσι; Μήπως εγώ έφταιγα, η Χριστίνα είχε ντέρτια! Να μου θυμήσεις να σου γνωρίσω την καινούργια μου σχέση -Πάνο, τον λένε και δεν έχει καμία σχέση με τους προηγούμενους. Αυτός έχει και αμάξι και μηχάνη... ναι, ΠΑΝΤΑ φοράω κράνος, μη φρικάρεις!

Μαμά, μεγάλωσα.

Ψηφίζω το κόμμα που υποστηρίζει και ο Κώστας -απείλησε να με χωρίσει, αν δεν το έκανα! Προσέχω πάντα την ημερομηνία λήξης στα προϊόντα που ψωνίζω. Η μαμά του Κώστα μου έμαθε επιτέλους να κάνω εκείνο το καταπληκτικό μπριάμ που έφαγε ο μπαμπάς την περασμένη Κυριακή και παίνευε για ώρες την πεθερούλα του. Αχ, πότε θα βγούμε πια για έναν καφέ; Η Ναταλία όσο μεγαλώνει, τόση περισσότερη προσοχή χρειάζεται και δεν έχω χρόνο σχεδόν για τίποτα άλλο, πέρα απ' το παιδί. Πόσα όνειρα και σχέδια έμειναν ανεκπλήρωτα... Τώρα καταλαβαίνω τι μου έλεγες.

 

Μαμά, σου χρωστάω πολλά, αλλά σου κρατάω κακία για ένα πράγμα: γιατί με γέννησες, μεγάλωσα απότομα κα ξέχασα να ζήσω.

0 λόγια από περαστικούς: